Sommaravslutning

i lördags var jag till Boman och förade, vidare till färjan för sista helgen där för detta år. och jisses vilken kväll vi hade! alla inblandade köra All in och det blev en helt fantastisk avslutning på denna sommar!! jag tror att i princip alla vi känner var ut och allt var på topp.

jag bestämde mig för att testa frisyren jag bloggade om tidigare. utan att klippa det, satte bara upp det. och jag gillade det! och fick en massa fina kommentarer under kvällen. men jag väntar nog ett tag till med att klippa det, ska testa den några gånger till i uppsatt style innan jag bestämmer mig...



Kommentarer
jenny

men craazy värre!!

2011-08-29 @ 21:40:43
Sarah

Snyggt!

2011-08-29 @ 22:31:54
Anna

jenny: ja eller hur?? lite väääl lång lugg=)



Sarah: tack gumman! =)

2011-08-30 @ 11:00:57
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar