11e januari

hann inte riktigt med ngt bloggande igår...jobbade hela dagen, hämtade sedan syrran, for och solade med henne, hem mot rutvik och fräscha till sig innan jag och martin drog iväg på en dejt-night!
började med middag på Cg:s som vi inte testat tidigare. mycket bra mat och mycket bra priser måste jag säga! jag åt oxfilé med grillade grönsaker och martin tog gratäng...skönt att hinna sitta och surra ett tag också. hade en del att planera om här framöver, både saker som händer ganska snart och lite längre fram. roligt med så mycket på gång!
efter det blev det bio. Hobbit i 3D, den var bra, och jag kan inte låta bli att tycka att alla dessa filmer är så....mysiga?....
trots att de är spännade och annat så hänger det ng typ av myskänsla över den också. håller ni med?
 
en trött anna idag säger godmorgon i alla fall! (måste komma in i det här med att fota igen....så trist med en blog utan bilder...)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar