Gissel

Detta gissel med vinterskor...velar fram och tillbaka. man vill ju vara varm så klart så jag funderade på ett par uggs, men de jag kan tänka mig är dyyyyra....
så kom jag på att jag vill ha dessa...
 
 
jag menar....vad hände?? en kärringsko!! (förlåt till er som har sånna) Jenny höll på att dö när jag sa att jag ville ha sånna...men om jag ska vara ärlig har de växt på mig...tycker nästan de är lite.... fina...??
 
dock är det ju kanske trevligt med en liten klack när man inte är mer än 2 äpplen hög. dessa från hm gillas!
 
Boots

Boots - från H&M

http://www.hm.com/se/s/045JI7

Ett par boots i läderimitation med quiltat parti fram. Dragkedjor på sidorna. Något grövre gummisula. Platå fram 3 cm, klack 10 cm.

H;amp;Mwww.hm.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar