8e Januari, Oh my God!

Redan januari, jag som brukar avsky vintern så hemskt från i början på november redan, har inte ens hunnit med denna vinter! kanske för att vi haft en hel del att se fram emot antar jag!
 
hur som helst, läääänge sedan jag bloggade. men nu är det dags igen, jag hoppas att jag håller i det denna gång, kanske mest för att det är så himla roligt att kika tillbaka på allt vi gjort, alla bilder, eminas utveckling osv.
satt igår och kikade när jag som bäst funderade på om jag skulle sätta igång med detta igen..
 
hittade denna vackra bild på vår underbara lilla dotter!! från hennes födelsedag i september. 5 år lilla damen...
 
 
Ikväll ska jag försöka föra över alla bilder från vår utlandsresa nu över jul! förhoppningsvis finns det några att bjussa på!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar