14e januari

 
helgen har spenderats i Holmsel med mycket skoter, bastu, lite vin, kusinmys och annat mysigt! var riktigt skönt att sticka ut i skogen sådär! jag, martin, emina och farfar lennart myste på. några av kusinerna kom förbi på lördagkväll också så då blev det lite yatzyspelande, god middag och surr.
söndagen blev jag risig...pallrade mig ut med martin och emina och körde skotertaxi i pulkbacken och åkte lite madrass innan jag gav upp för soffan inomhus.
känner mig dock piggare idag (skulle börja träna i veckan!!) så jag ska häva mig ut på en långpromenad ikväll i alla fall och hoppas på att förkylningen ger med sig snabbt!
idag kom träningskläderna jag beställt så jag kommer åtminstone vara snygg när jag tränar. hehe!
 
syrran (jossi) är så gullig också, hon skickar inspirationsbilder till mig varje dag för att jag ska hålla i detta! (hon vet hur mycket jag verkligen vill detta nu!!)
försöker själv ha en mapp med inspirationsbilder i telefonen också, för tro det eller ej, men det funkar faktiskt!
 
denna vecka visade i alla fall vågen ett reslutat i rätt riktning...
-1 kg
detta trots en del fusk i form av vin och godis i lördags...och INGEN träning..
 
rökningen håller jag än! var jobbigt i lördags när jag drack vin, men jag höll mig och nu känns det faktiskt lättare igen. hoppas på att jag kan vara en tjurskalle även i detta som i allt annat....? =P
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar