80-tals musik och catching up

kommer instormande på jobbet imorse. uppstressad och less.. hann bara slänga(bokstavligt talat) i mig frukosten och sen springa till bussen. visst, uppförsbacken är inte brant, men faaaan, jag har INGEN kondis...suck..bussen kommer precis när jag kommit till busshållsplatsen. hittar itne mitt busskort och får betala 30!!! spänn för att åka till jobbet..muntert..
kliver av bussen på porsön..arg som ett bi fortfarande och kan konstatera att hela min dag nu är förstörd..muttrar lite för mig själv men tänker att nu ska jag inte haka upp mig på detta. det är bara mitt dåliga morgonhumör som spelar mig ett spratt...
vad händer då? jo, jag lyckas träffa den ENDA isfläcken i hela norrland??!! och pladask ligger jag där på marken...suck!! (igen och väldigt ljudligt)

kommer hur som helst in på jobbet..småspringer..är inte sen, men jag blir stressad när jag är arg..
när jag öppnar dörren strömmar skön 80-tals-musik ur högtalarna på hög på volym och Ulrika sjunger en liten truddelutt för mig. monika drar ett snyggt?? dancemove bakom receotionsdisken och ser allmänt glad och uppåt ut.
så där var mitt dåliga morgonhumör som bortblåst! i love my job!! ( ibland i alla fall)

återkommer senare om helgens bravader...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar