abstinens!

helt galet, men jag får ju abstinens när jag inte kan skriva av mig i bloggen...ganska patetiskt egentligen. men eftersom jag legat hemma i 2 dagar och varit sjuk så hade det ju varit ett bra nöje... men jag har fått lite annat gjort istället. inte mycket, men ändå bra med tanke på hur jag mått.
igår slog jag in julklappar (som jag skrev tidigare) och tvättade lite..(ytterst lite) sen på kvällen for jag och baby och handlade. köpte två st nya röda linnedukar till köket och röda julservetter.
sen blev det lite julpapper och andra roliga grejer att pynta paketen med. sååå mysigt att göra fina paket!

idag får jag besök av inger. det var länge sen vi sågs så det ska bli roligt med lite catching up.
kanske man skulle ta och baka nått? bara det att jag har så ont om tid. sluter klockan fem och ska hinna äta middag och så också innan hon kommer klockan sex...får se vad som hinns med..
baby ska på firmafest med peab ikväll så jag blir solo..hoppas bara att han kommer hemi hyfsad tid så jag slipper sova ensam...
nej klart att han ska stanna så länge han har skoj. men liiiiite ego får man vara.

här följer lite bilder från gårdagens julklappsinslagning.
hann dock bara få upp 2 av dom innan bloggen la av, men det kommer mer sen.

så länge....håll till godo...




Kommentarer
inger

du behöver INTE baka. Som vanligt så bantar jag... eller är jag mellan bantningarna... nåja.. skit samma.. det behövs bara kaffe och ditt trevliga sällskap så är jag nöjd!!!! Syns snart... kramis Inger

2006-12-14 @ 16:45:34
Anonym

det blev inget bakande som du nu vet. men tack för titten, presenterna och det jättemysiga sällskapet! synd bara att tiden går så snabbt när man har trevligt...

2006-12-14 @ 22:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar