bra eller anus

ja..nu har jag haft samma frisyr för länge.. jag klarar inte av att se likadan ut i skallen allt för länge. men vad ska jag göra?
är aningens sugen på att klippa mig. klippa mig som jag hade tänkt sist, men så som det inte blev i alla fall. en page som är lite längre framtill. men samtidigt är det så skönt att ha fått lite längd på håret så man kan göra annat än att bara platta det. nu har jag ju inhandlat min locktång och det är precis så långt håret att det går att locka.. och sen går det ju att sätta upp nu också..
äh..jag är i valet och kvalet...
tips någon? skicka gärna nån bild på förslag.

förresten. tänkte bara säga att det är sååå kul att de att det är så många som läser min blogg. det peppar mig att skriva mer. men en sak vill jag gärna be om. mer kommentarer! =) alltid lika skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar