helgen

har vart fullr rulle i helgen.
i fredags hade vi lulebodag ute på nordkalotten. var sååå tråkigt...usch. jag klarar verkligen inte av att bara sitta och lyssna en hel dag. jag somnar!
dagen hade ju sina toppar såklart som gjorde att ajg ändå överlevde tristessen.
hade en arkitekt som hade föredrag. första 45 minuterna var det himla skoj att se bilder på en massa roliga och annorlunda hus och inredningar, men 3!!! timmar?? allvarligt? jag ska inte bygga nått hus!
jag satt bredvid pappa under föreläsningen och mitt i allt som ariktekten säger:
-ja detta hus byggdes av blaha blaha och här säljer man....
pappa: - knark!
hela salen började gapskratta och pappa såg sååå förvånad ut. tror inte att han avr medveten om att han sagt det så högt..hehe=)
och mitt i förerdaget kommer anna-lotta larsson in tillsammans med...äh, ni försvann namnet, och han satte sig och spelade gitarr och hon sjöng. det var ett skönt avbrott. och bara minen på arkitekten som inte fattade ossit, kunde jag ha betalat dyra pengar för! =)

på fikat fick jag världens gulligaste överraskning! ulrika som jag jobbar med drar fram ett paket.
-som tack för att du ställt upp och byta så mycket tider med mig.
sötnos! och vad finner jag där i om inte ett par leopardthights! underbart!
de fick pryda mina ben på födelsedags/inflyttningsfesten på lördagen tillsammans med min nya svarta klänning.

på lördagen var det som sagt kalas och födelsedags/inflyttingsfest hemma hos oss.
martins syster fyllde år och vi har ju som sagt kommit i ordning i vårt hus nu.
kring elva stack jag och baby in till stan för att hämta tårtor, gå på bolaget, handla hund och kattmat, handla groggvirke och snacks osv...
kom hem och hann bara städa undan lite innan frida och johan kom.
sen var det full rulle fram till tre på natten. var himla mysigt och kom fram till en hel del om både mig själv och andra.
kom en massa folk. mer än jag trodde. dock var vissa roligare än andra! =)
sist kvar var jag, baby, carro och erik. engman for en liten stund innan dom. men kring tre på natten for carro och erik. vi avslutade kvällen med att lyssna på en massa nostalgimusik och dansa lite med baby till den gamla och störtsköna låten spiderwebs. han trodde nog att jag var galen, men verkade i alla fall road så...that´s what i´m here for!

söndagen gick i vilans tecken. sov i princip hela dagen från och till. tog en promenad till affären men i övrigt gick det inte i många knop..men mysigt var det!

vet att jag säger det hela tiden, och kanske är uttjatat, men jag ÄLSKAR mitt liv! kunde inte bli lyckligare. jag har allt det jag önskar..
är bara en sak som återstår nu.....

PS i helgen kommer snuttan och hennes M!!! längtar så efter henne!! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar