julafton

så var det julafton.
jag och baby stressar verkligen inte..tar dte lugnt och grejar på. sitter just nu med färg i håret och myser.
ska snart skölja ur färgen och spraya mig med min bodysplash jag fick av jossi och jennifer. sötnosarna!
har redan hunnit fota 70 bilder med min nya kamera jag fick av baby! höll nästan på att börja gråta, så glad blev jag. änligen en ordentlig kamera! 

igår firade vi med robban och flickorna. otroligt kul att träffa robban. såg väldigt fräsch ut och verkade glad. längtar tills han kommer hem igen.myste på här med julmat, en massa julklappar och film. efter de hade farit öppnade jag och baby de andra julklapparna vi hade till varandra. jag fick mitt efterlängtade rosa velourset! =)

i fredags kom malin och micke. sååååå underbart att få träffa dom. fan vad jag saknar min gumma. hon är det absolut bästa som finns och jag förstår inte hur jag klarar mig utan henne när det är så länge mellan gångerna vi ses...
trots att det gör mig ledsen att hon bor i en annan stad kan jag konstatera att jag kan skatta mig lycklig som har en vän som hon. hon skulle gå över lik för mig och jag skulle göra detsamma för henne...

nu ska jag göra mig iordning så vi får fara iväg snart.
god jul till alla där ute!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar