julklappsvecka

i veckan ska jag handla klart alla julklappar...eller snarare: jag MÅSTE handla klart dom..
slutar två så det ska nog hinnas med. på onsdag ska jag på stan med lillasyster jennifer och idag kanske med boman. men jag kommer nog kanske vara tvungen att springa varenda dag om jag känner mig själv..

helgen gick i aktivitetens tecken.
på lördagen klev vi upp och gjorde oss iordning och sen var vi ut till kronan och slänge en massa skräp. sååå skönt att ha det gjort. efter det begav vi oss mot bjummis för att hämta gästsängen och ved.
på kvällen for vi till carro och erik. blev bjudna på middag. mysigt, och guuuud så fint de hade fått! åt gomiddag och drack nåt glas rött och satt och surrade. sedan hem och skulle kolla Saw III, men huga!! den var ju bara grisig. kollade typ en halvtimme men sen stängde vi av. Satt bara och var äcklad...och baby som är lika fjantig som jag sa inte nej när jag ville stänga av=)

på söndagen kom carro och erikoch hämtade upp oss kring tolv och sen bar det av till Ikea. Vi som inte skulle handla nått, kom hem 4000kr fattigare...
men nu har vi i alla fall en vardagsrumsmatta! =)
det andra som inhandlades var:

-lampa till bänken ovanför micron
-spots till hyllorna i sovrummet
-2st lackyllor i ek till sovrummet
-överkast till sovrummet i plommon
-överkast till gästrummet i rött
-ny filt till sofforna i vardagsrummet
-2st ekramar till sovrummet
-lite julklappar

det var nog allt tror jag...
ska tillbaka snart och köpa sängramen. den var nämligen slut...såklart..aja, det blir nog bra.

hoppas att jag får träffa boman idag. dels känns det som att det var en evighet sen vi sågs och sen är jag sååå nyfiken på hur hon ser ut i håret!

nu ska jag försöka göra lite nytta här på jobbet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar