ledighetsmyser

nu är man ledig!! eller jag har redan vart det ett par dagar, men först nu känns det som att man kan slappna av och bara mysa.. underbart!

idag har jag sovit lääänge...vaknade tidigt men tvingade mig själv att fortsätta sova vidare vilket endast resulterade i huvudvärk, men jag har i alla fall sovit ut.=)
jag och kira (vovven) låg och gosade och kramades och azlan(kissen) kom och deltog på ett hörn.
klev upp och gjorde lunch (ja jag sov till lunch) till mig och kira, kokade kaffe, spelade betapet och myste på. sassa kom förbi och hämtade halsduken hon glömde här i måndags och surrade lite innan hon var tvungen att fara vidare till jobbet. kände mig inte ett dugg avis..

klockan två begav jag mig in till stan för att slåss tillsammans med lillasyster med alla desperata och illvilliga människor som även dom fått för sig att de skulle gå på mellandagsrean..
trots rea lyckades jag inte hitta ett enda reaplagg..dock en massa annat. jo förresten. ett par grå jeans hittade jag faktiskt för halva priset. har ett par likadana svarta som jag älskar så de fick följa med hem.
annars shoppade jag:

- en ruggigt snygg jacka i svart och med hög krage
- en halsduk i beige, rosa och guld
-örhängen i guld och ljusrosa
- en grå lång kofta som även går att ha som klänning (när rumpan blivit lite mindre)
- ett jättesött linne i vitt med ett vitt sidenband i midjan. (perfekt till fest och leggings, samt under en kofta till jeans till vardags)

det var det oc jag känner mig väldigt nöjd med mina inköp.

fick veta i dag att baby blir ledig resten av veckan(bortsett från den konstanta jouren) så vi ska nog bege oss mot ikea för att köpa den efterlängtade sängramen. fick ju dessutom presentkort av pappa och rut så det kommer väl till pass!

nu ska jag se hur det går får baby med eldandet och sen ska vi bara mysa resten av kvällen.
ska även försöka orka lägga upp lite bilder från jul och fester som varit.

so long


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar