söt liten lista dagen till ära

Jag har...

[x] rökt en cigarett. - mmmm, alldeles för många tyvärr...det enda som kommer få mig att sluta är nog att bli gravid. (min övertalningsförmåga som tidigare varit den bästa verkar inte fungera i denna fråga...)
[x] varit kär. - Trodde jag vart det många gånger tidigare men vet först nu vad äkta kärlek är.(men förälskad har jag varit)
[x) blivit dumpad. - jo, 2 ggr.....haha=)
[ ] varit i knytnävsslagsmål. - Nix. Inte bråka
[x] rymt hemifrån. - japp! jag rymde till kiosken en gång när jag var kring 4 år....trodde jag klarade mig utan att bli sedd, men tydligen hade pappa följt efter hela vägen. Kan även tillägga att detta har jag vart stolt över länge och fick för bara några år sen veta att jag inte alls lyckades.....
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak. - jajjomän. vem har inte det=
[ ] blivit arresterad. - åh herregud!! det är nått jag inte vill tänka på....
[x] skolkat. - mmm...alldeles för mycket. hur ORKADE man fika i ca.4 timmar i sträck??
[ ] sett någon död. - ja.................
[ ] varit i USA. - nej tyvärr inte, men det är en dröm..
[ ] varit i Afrika. - inte det heller
[x] spytt offentligt. - hahaha! mer än en gång..i mina vilda år..eller nått=)
[x] åkt skidor. - längdskidor är det absolut värsta jag vet och slalom har jag aldirg provat. däremot bräda!
[x] saknat någon. - Jag saknar henne varenda dag. Nu och för resten av mitt liv.
[x] gjort en snöängel. - jo, det är ju bara såååå mysigt!
[x] byggt ett sandslott. - det har väl hänt, men inte de senaste åren.
[x] hoppat i en vattenpöl som en galning. - självklart!
[x] fuskat när jag spelat spel. - ska jag ljuga här?
[x] fuskat på ett prov - aaa....
[x] varit ensam. - många gånger...tycker om det. däremot tycker jag inte om att KÄNNA mig ensam, och det har även det hänt alldeles för många gånger. dock inte på länge nu.
[x] tittat på en solnedgång. - ja...finns det nått som slår det? jo, kanske norrsken.
[ ] varit med i en jordbävning.
[ ] blivit rånad.
[x] gått mot rött. - ska jag ljuga här också? jag har ingen moral!!!
[x] varit vilse. - Beror på vad det syftas på..vilse i livet? ja, under en lång period..
[x] varit på andra sidan landet. - japp. eller ja nästan i alla fall..sweden rock i sölvesborg. time of my life!
[x] simmat i havet. - ja, men inte där jag inte bottnar. huga!
[x] sjungt karaoke. - I looooove karaoke! ägde en karaokemaskin en gång, men..haha!jag ska ringa och kräva den tillbaka nu!
[ ] skrivit ett brev till tomten.
[ ] trott på lyckokakor -
[x] väntat på något som aldrig kommit - Usch ja
[ ] åkt rullskridskor/inlines. -
[x] sjungit i duschen. - jo...men jag sjunger på andra ställen också. orkar inte skämmas=)
[x ] fastnat med tungan i metall.- check! =P
[ ] låtsats varit en cheerleader.
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar. -
[x] stannat uppe hela natten. . jodå....
[x] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. - damn right! uuuhh..
[x] trott på spöken. - tro? jag VET!
[x] badat med kläderna på - hmm...inte så mycket kläder men..
[x] skrattat så mycket att jag grät. - oh ja! love it!
[x] snott den här listan från någon. - självklart! orka skriva en sån här lång lista själv..
[x] snattat någonting. -ingen kommentar!
[x] tänkt tanken att snatta något
[ ] spelat med i en teaterpjäs. -
[ ] varit med i en reklamkatalog
[ ] varit med i en tvreklam.
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[ ] stått upp-och-ned och druckit vatten
[x] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.- ja, jag FRÅGADE bara om jag skulle ljuga...=P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar