veckans lista

dagens outfit: röda ribbstickade strumpbyxor, svarta over-knee, svart kortare klänning, rött Saddler-skärp, svart kofta, svarta mockastövlar. (julig)
dagens lunch: idag blir det lunch på Waldorf med jobbet. mumma!
dagens att göra: idag ska jag...skulle egentligen behöva på stan och fortsätta handla julklappar, men jag tror ärligt talat att jag ska hem direkt efter jobbet. Sen kanske till mormor på kvällen...
dagens måsten: slå in julklappar
dagens önskan: att dagen ska gå snabbt samt att det blir en MYCKET bättre dag än igår. Gårdagen var riktigt pissig..
dagens komplimang: lika spännande varje dag att komma till jobbet och se vad du har för fint på dig! (Peter)
dagens vill ha: mycket jag vill ha, men framförallt en ny digitalkamera.
Igår var jag på stan och skulle handla julklappar efter jobbet..hur många köpte jag? INGA!!
suck. jag hade noll inspiration..
när jag klev av bussen i stan mådde jag så illa! gick in i shopping och det blev bara värre och värre. var så illa att jag började tänka flyktvägar. vart ska jag gå och kräkas där ingen ser mig?
som tur var gick det över, men inspirationen var som bortblåst tillsammans med illamåendet..
älsket kom och hämtade mig strax efter fyra. skönt att slippa åka buss..
kom hem och slängde ihop lite snabb middag och fick sen för mig att vi skulle fara och handla så vi kunde ha en julbakskväll. jag satte mig ner och skrev en inköpslista medans baby duschade.
när han var klar försvann han... hittade honom nerkrupen i sängen under täcket. såg sååå mysigt ut så jag kröp ner bredvid honom. skulle ju bara mysa en liiiiten stund..
vaknade ca. 1,5´timmar senare..
kollade CSI och sen gick vi och la oss. totalt däckad! är rätta ordet för gårdagens kväll..
blev med andra ord inget bakande.
idag ska jag nog som sagt hem efter jobbet. ska slå in lite julklappar hade jag tänkt.
är så mycket jag måste hinna med känns det som..
ikväll måste vi till mormor. ska köpa jullklappar från henne till tjejerna så jag måste hämta pengar..imorgon ska jag på stan med jensan så innan dess måste jag hämta pengarna.
på torsdag ville farmor att jag skulle komma till henne, men jag kommer nog inte hinna för på torsdag måste jag handla julklappar till jensan..hoppas att baby får ledigt då så kanske han kan följa med och köpa julklappar till sin familj..
ska ju då även hinna baka...gah! nu blev jag uppstressad!


Kommentarer
Sassa

Visst vet du att man kan köpa färdigbakat? =) Då slipper du stressa... Jag har tenta på torsdag, sista tentan! Det vill säga om jag klarar den! Och när det är sista så kanske man kan få för sig att det ska gå lätt att plugga.. hm.. jag har öppnat böckerna i alla fall... Nu ska jag till stallet, hästen ska få behandling. Hört något om måndag? Puss och kram

2006-12-19 @ 10:45:49
Anna

Sassa: Hej gumman! jo jag veeet att man kan köpa färdigbakat, men det är ju inte ens i närheten av samma sak...=(
hoppas att det går bra för dig på tentan!
har inte hört så mycket om måndagen..martin har ringt runt till lite folk men det verkar som att de flesta har hunnit få andra planer..har nå några som vill komma? kan ju bli lite trist att sitta bara du jag o martin, och martin var inge sugen på at gå ut.. jag vet inte riktigt än hur jag ställer mig till det. kul på ett sätt, men samtidigt jobbigt för det kommer vara sååååå mycket folk..
kanske att carro och erik kommer, men annars vet jag inte riktigt..
hoppas att det går bra på tentan gumman! jag ska hålla alla mina tummar för dig!!
pusspuss

2006-12-19 @ 13:08:57
Jehona

Viken gullig komplimang du fick :)

2006-12-19 @ 19:47:11
URL: http://jehona.blogg.se
Anna

jehona: jag vet=) alltid kul med komplimanger=)

2006-12-19 @ 20:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar