beroendeframkallande

långt ord....haha
men nu är det så, långt ord eller ej. tradera är beroendeframkallande. men både på gott och ont.
väskan var som sagt underbar och jag ska nu alldeles på några sekunder ge ett väldigt gott omdöme till hon som sålde dom.
och nu har jag just köpt ett par skor. dessa blev minda idag. och vad kan man säga. 159 spänn, inget att orda om..

dessutom var jag precis hos frissan här intill och inhandlade shampoo, balsam och hårfärg. blev av märket Sebastian och fick till och med ett läppglans på köpet. det är dyrt, men ack så värt det för mitt lidande hår. och när det dessutom räcker tio gånger så länge (minst) som annat shampoo så är det i slutändan inte så dyrt..
ser ni hur jag försvarar mina köp? =P

fick en kryssning av 2 kompisar till mig o M. de kunde inte fara. från sthlm till Åbo så nu håller vi på att kolla när vi ska kunna åka och det verkar som att den enda helgen vi kan är 15 december..ska bara se om det går att få tag på flygbiljetter, annars kanske vi bilar. Carro och Erik kanske hakar på, det vore trevligt! är ju för 4 personer så det är bara att passa på. mysigt att hitta på nått annorlunda.

grejjade på med alla hyllor i gästrummet igår så nu är de på plats. känns skönt att jag gjorde det själv och inte tog hjälp av martin. jag vet att jag kan, men det blir lätt så att sånna saker får han göra och jag gör annat. nu ska vi ta och börja måla i sovrummet också så det är klart när tapeterna kommer.
kommer bilder på det målade gästrummet inom kort. ska försöka ikväll men jag lovar inget...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar