dagens lista

dagens outfit: vita/guld lacoste sneakers, svarta lite större typ kostymbyxor med snörning nertill, rosa långärmad farfars-tröja i mohair, "diamant" örhängen
dagens lunch: fullkornspasta(!!!) med pastasås bestående av grädde, vitlök, kyckling, färska tomater och paprika. färsk blomkål och broccoli
dagens att göra: träffa flickorna som kommer och hälsar på idag!!
dagens måsten: måla sista varvet i gästrummet om jag hinner innan snorisarna kommer
dagens önskan: att jag slipper jobba över
dagens förolämpning: (ändrar nu denna till "dagens komplimang"): hej snygging! (från A på jobbet) man blir alltid lika glad samt nu nyss: vad söt du var i den där färgen! (även denna från A)
dagens vill ha: att mitt armband från Asos som jag beställde för nån dag sen ska komma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar