gårdagen

resulterade i att sätta sig vid dukat bord hos martins syster. mysigt! hon hade till och med lagat GI-mat åt mig. sött! =) käkade och fick lille oscar viking att börja gråta ett par gånger. om det berodde på oss eller att han var nyvaken vet jag inte riktigt. han tittar alltid lika chockat på oss när vi hälsar på...=)
småtöserna myste ¨på med vindruvor och glass och de andra också. alla utom jag som istället avnjöt en kopp kaffe. (snälla säg att jag är duktig!! )
sen vidare till pappa och rut. fick inflyttningspresent av dom. "bras-grejjer". (vad heter det??) jättefina som jag tittat på tidigare.. nöjda och belåtna begav vi oss hem. tanken var att jag skulle slipa och måla, men klockan hann bli så mycket så vi grejade på med annat istället.

fick ett mail igår som gav mig rysningar. håret reste sig på kroppen och jag höll nästan på att börja gråta. ni måste kolla!!
http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0
fantastisk!!


Kommentarer
Malin

Du är duktig!! och vet du, mina tårar rinner, hon var heeelt otrolig!!!

2006-11-16 @ 10:36:17
Anna

jag veeeet! har kollat på den X antal ggr nu....=)

2006-11-16 @ 11:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar