grå måndag

fast egentligen inte. den är väldigt väldigt vit! vet inte hur mycket snö det ahr hunnit komma nu...men om jag skulle gissa så kanske runt en halvmeter.
M for ut och snöröjde igårnatt klockan tre. när jag vaknade på morgonen och skulle gå ut och röka fick jag knappt upp dörren...skottade senare på dagen och snön var som klister..idag har jag träningsvärk i armar och ben, men det gör mig inget. det är bara bra! =)
M klev som sagt upp igårnatt kring tre. när han kom in och skulle säga hejdå var det en katt som låg under täcket precis baki min rumpa. M skulle försiktigt lyfta bort honom då han råkade sätta ett finger typ i rumpan på mig. han fick höra diverse mummel från mig och kunde inte sluta skratta när han kom hem och skulle berätta för mig om det. haha=)

i fredags var det som ssagt fest. jag och boman. mysigt hade vi innan. massa vin och massa surr och sen vart det cleo. och tro det eller ej men det var sååå skoj! var länge sen jag hade roligt så nu är man ju peppad=) min älskade både skjutsade och hämtade oss. min ängel!
har såå roliga bilder från kvällen men igår när jag skulle lägga upp dom insåg jag att jag inte har en susning om vart sladden befinner sig någonstans..suck..

och vet ni vad?? nu har vi tv!! jag är och förblir en tv-människa. jag älskar att ligga och glo på tv och jag tänker inte låtsas som nått annat heller. så i lördags begav vi oss till storheden för att kolla efter boxer. hittade och köpte. sen for vi på bolaget och köpte M:s efterlängtade öl, och sen in på InterSport och kolla efter vinterjacka till mig. har ju letat som en galning men inte hittat nått..hittade en på en gång när vi kom in. billigaste hittils till och med. "Bara" 1500 kr. påminner om fjällräven jackan expedition down, men bra mycket billigare. svart med gula band vid luvan. älskar den! bilder kommer sen (när jag hittat den bortsprungna kabeln)

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och smita ut i snöstormen och röka...


Kommentarer
Malin

Jag vill se bilder NU!!! älskar dig!

2006-11-13 @ 11:10:34
Anna

hihi=) men du får nog vänta ett tag. ska leta när jag kommer hem..=) love u to!

2006-11-13 @ 11:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar