haha

snutt, du vann ingen banan.. jag är ledsen. för inte var det många av sakerna jag skulle göra som jag lyckades uträtta igår..
inget målande, inga egobilder, inga husbilder och inget skottande..
okej..här kommer så ursäkterna till varför jag inte gjort detta..

1. Kom hem sent. Hemma kring sju utan att ha ätit middag. Lagade kycklingsoppa och åt. Efter det var klockan närmare åtta..
2. Skottandet tror jag inte en levande själ hade anmält sig frivilligt till. Det hände ner ungefär 1 meter från taket. Inte så sugen att stå där under..
3. Huvudvärk a la carte! Inget hjälpte...

Det var de ursäkter jag kom på för tillfället. Förlåt snuttan!! Ska verkligen försöka få upp både egobilder och husbilder i helgen.
Ska även försöka få gästrummet målat.
Fast faktiskt är det så här. M har jobbat så himla mycket nu på senaste så om han nu mot all förmodan skulle vara hemma i helgen. Ska jag ägna all min uppmärksamhet och tid på honom!!

jaha...och vad skulle jag köpa på stan igår? jo, en nagelfil. förvisso gjorde jag det..men det slutar inte där..
okej..här kommer listan:

- Nagelfil
- Glittrigt nagellack
- Rouge (ice rose)
- Rutig skjorta i ljusblått, brunt och vitt
- Grå lite tunnare kofta. (såååå mysig, måste köpa fler)
- Vit t-shirt med tryck av en tjej i svart.
- Senapsgula leggings med spets nertill
- Svart t-shirt med vitt tryck
- Svart väst ( äntligen!! dyr, men fin!!)
- Svart skärp i resår med guldspänne

nu ska jag gå och skämmas i ett hörn för detta syndande..
(gumman, jag vet att du är avis, men du kommer i alla fall kunna äta resten av månaden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar