inspiration

blev alldeles inspirerad nu att börja måla i huset.
har tre rum som ska göras om. v-rum, s-rum och gästrum (barnkammare enl. M)
i sovrummet väntar vi nu på tapeter (fondvägg) så där måste vi vänta.. i vardagsrummet ska väggarna målas om och fondväggen där ska göras om, men det kändes som ett större projekt. därför har jag nu bestämt att jag ska börja med gästrummet. måste ju få klart så vi kan ställa dit gästsängen som vi ska hämta i bjummis nu när man bor ute i skogen=)
där blir det svart och vitt. och den vita färegn har jag redan hemma så jag tänkte början med det. har allt jag behöver förrutom maskeringstejp. sprang över på affären för att fixa det, men tji fick jag...inte hade de nån tejp inte..
så när jag kom tillbaka hörde jag att A här på jobbet behövde hjälp med nyckelkvittenser och jag var inte sen på att erbjuda mig att göra det i utbyte mot att han for och köpte tejp till mig. bra deal för både han och mig. och hade jag velat hade jag nog dessutom fått mig färg, tapeter, spackel och allt annat jag behövde=)
tacka vet jag mina arbetskamrater! underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar