jag vill ha en ny design!

ja, jag vill ha ny design på min blogg...älskar att ha en blogg. såå skönt att slippa grejja med lunar eller liknande sidor. uäh! men jag är så trött på hur den ser ut och jag är ju INTE direkt haj på att fixa med sånt här..vad ska jag göra?
kanske bara ändra färgerna, för DET klarar jag i alla fall av..eller är det nån som anmäler sig frivillig till att hjälpa mig?

igår var jag och boman på stan en sväng. hon kom och skulle hämta upp mig efter jobbet, men ringde och hade pallrat sig hit men ville inte köra mer i halkan. så vi tog bussen. och sen tog vi bussen tillbaka till bilen=) kändes skumt...
inhandlade lite kläder på stan igår. känner mig oerhört nöjd med mina inköp.

-shorts i brunt rutigt med lite guld.
-leggings i offwhite
-längre tröja med knyt och hängpolo i offwhite

och hela kalaset kostade mig inte ens mer än 350 riksdaler. vilket kap!

boman kom skjutsade hem mig till byn sen och kom in på en kopp kaffe för att värma sig efter den frusna resan i isbiten. M kom hem och vi käkade vita bönor med korv. får se vad magen tycker om det...=)
sen grejjade vi på lite med diverse saker, fick besök av Fredrik och hans charmiga vovve och sen slängde vi oss i soffan och skulle glo film. vaknade klockan tio båda två.... jag gick och släckte ner och sen klädde jag av mig och slängde mig i sängen..inget tandregörande här inte! var totalt däckad! hann somna om innan M kom och la sig igen.

fryser som ett djur...usch..iskall om fingrarna. och jag som alltid brukar klaga över att det är så varmt...skumt...
nu ska jag kolla om jag kan göra nått åt denna sida....

PS jag vill ha photoshop!!! hur får jag tag på det?? DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar