julklappar

ja nu börjas det...har redan gjort bort en del av dom, men det är fortfarande många kvar att inhandla...
jag tror att jag mer eller mindre vet vad jag ska köpa till älsket..
till rut och farmor är det redan klart, samt Malin och sarah. men jag kom på en sak till jag vill köpa till malin, får se om det blir så. vet även vad jag ska köpa till pappa. Men så har vi ju då mina små skitungar som det ska handlas till...inte så svårt, de gillar i princip samma saker som jag, men inte nog med att jag ska handla från mig själv till dom så ska jag även handla från mormor...mycket spring blir det=)
och nästa lördag fyller boman år. kombinerad present/julklapp kanske?

idag kommer mina snorisar!! underbart!
tror jag ska försöka hinna måla sista varvet i gästrummet också. blev inget av det igår. packade upp en massa flyttkartonger istället som stått i tvättstugan. en massa kläder som jag packade ner när jag flytta ihop med martin. dels som jag var less på, dels som jag inte kom i längre. kom i allt, och en del var för stort! gissa vem som blev lycklig!
var även förbi sassa och hämtade OC. så nu vet jag en som kommer nöta nöta nöta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar