lill-lördag

idag är det onsdag. även kallad lill-lördag av vissa...dock inte av mig, förrutom nu=)
igår grejade vi på en hel del.
M kom och hämtade mig från jobbet, for och hämtade Kira (!!!), for på Spektrum och handlade ett tråg, en roller, ett rollerskaft och svart väggfärg till fondväggen. for till sandviksgatan och hämtade våra cyklar som M kom på att vi glömt där. (ops!), for och handlade.
Kom hem och kagade middag och dammsög. käkade och sen gick M ut och skottade och jag städade och bakade sockerkaka(mest misslyckad)
carro och erik kom och fikade och kollade in vårt hus och sen satte jag igång med gästrummet... allt är nu spacklat och det mesta även tejpat. ska slipa och tejpa klart när jag kommer hem och förhoppningsvis även börja med målandet..detta eviga förarbete..usch!

nu är hela familjen samlad hemma igen. kira är tillbaka! hon var helt galet go igår. vet inte vad det var med henne. kramades och pussades och gnydde en massa. sötnosen=)
sen fick hon varmkorv så det höll på att komma ut genom öronen på henne.


nu ska jag jobba lite. är ensam. de andra tjejerna är på lunch..trist å va själv...



Kommentarer
Malin

Usch vad jag längtar efter dig gumman! Kan inte du lägga upp lite nya bilder på ditt hus?!
puss

2006-11-15 @ 13:11:26
Anna

saknar dig också cutie! ska försöka vara lite duktig idag när jag kommer hem och fota lite så kan jag lägag ut sen. pusspus!!

2006-11-15 @ 13:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar