Lista V. 46

dagens outfit: vit sönder-designad t-shirt.(reklam t-shirt från runes el.) svarta sparris-brallor, svart kofta och vita höga gymaskor (typ converse), uppsatt hår med diadem, glasögon (=slappt idag)
dagens lunch: blomkål och broccoli gratäng med kassler
dagens att göra: måla gästrummet (blev inte gjort igår eftersom hela byn fick strömavbrott....)
dagens måsten: ringa arbetsförmedlingen samt sophämtning
dagens önskan: att älsket får sluta samtidigt som mig (=jag får hämt från jobbet samt att jag får kramas och mysa äntligen)
dagens förolämpning: pratade just med M, han sa att jag var sämst på att hitta saker när jag letar. (sant, och kanske inte direkt en förolämpning)
dagens vill ha: kläningen från hm som jag tack vare gumman min hittade=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar