Lista v. 48

dagens outfit: ljusblåjeans, ljusblått linne, ljusblå/brun skjorta, guldarmband med berlocker, guldringar i öronen, bruna stövlar, uppsatt hår, mörkröda naglar.
dagens lunch: idag blir det räksallad från björkskatans konditori. mumma!
dagens att göra: skruva upp hylla och nya gardinstångsfästen i gästrum, måla byrån svart
dagens måsten: har för en gångs skull inga måsten
dagens önskan: att dagen går snabbt eftersom jag ska jobba till fem
dagens komplimang: vad läcker du var idag! (Monika på jobbet)
dagens vill ha: att mitt armband från Asos som jag beställde för nån dag sen ska komma(kvarstår från förra gången) lägger även till att jag vill att min väska jag vann auktionen på på tradera ska komma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar