men sluta!!

sluta regna!! trött på detta slask nu...usch..visst, om det snöar vet jag att jag inte kommer få träffa M då han måste jobba, men det offrar jag för lite vitt. så mörkt och trist med regn..lite snö hade verkligen ljusat upp min vardag, och många andras också för den delen!

igår for jag till stan direkt efter jobbet. blev en del inköp. dock inte så mycket till mig själv. eller jo, men...äh, ni vet hur det är!
gårdagens inköp:

- svart och gråblå (snerandig) tröja från hm (till mig)
- ljusrosa stickad farfarströja på rea från bikbok
- två hårnålar med pärlor och diverse andra stenar
- julklapp till farmor från Lush (törs skriva det här då jag inte misstänker att hon läser mig blogg)
- julklapp till rut (styvmamma)
- 2 nya bh:ar och 1 par trosor. (en svart med rosa blommor upptill, samt en ljusrosa med broderad blomma på ena bröstet, ljusrosa trosor till)

känns som att underkläderna var välbehövliga då det kanske inte anses som världens sexigaste att gå omkring med urtvättade gamla bh:ar med trådar som hänger ner lite här och där..=) samt att min viktnedgång påverkat min byst...suck..

åkte traktor hem med M igår. skumpigt men skönt att slippa bussa. kom hem och lagade mat sen for M tillbaka till garaget för att jobba lite. Jag spelade lite Betapet (min drog) och sen tog jag mod till mig och målade ett andra varv i gästrummet. Konstaterade att det kommer behövas ett lager till tyvärr och fick kämpa för att få färgen att räcka till detta varv..alltså, idag inhandlas mer färg och ett sista lager stryks på. Efter det är det endast fondväggen kvar, vilket jag ser fram amot att få måla. Kommer bli såå snyggt med den svarta fondväggen. Sen är det bara alla möbler dit in som saknas..
Ska till Bjummis här framöver och hämta en enkelsäng som ska målas svart, ska hämta mitt piano från flickorna, som ska betsas vitt (om det går) och sedan ska den ohyggligt horribla byrån som nu bor i sovrummet designas om i någon passande färg och även den ställas in där.

kan nu konstatera att GI-metoden fungerar! varje morgon när jag ställer mig på vågen blir jag glad. mindre och mindre..jag HAR karaktär, när jag verkligen vill..skönt att veta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar