önskan inslagen!

haha! lyckligast blev jag idag när vi kör upp vid brevlådan som inte går att stänga på grund av paketet som ligger nedtryckt där. min väska!!! den kom, den såg och den segrade! finare än vad jag vågat hoppas på. perfekt!

idag är det klubbat att inflyttningsfesten våran kommer äga rum nästa lördag. 9:e december. har inte hunnit meddela en enda av mina vänner än..har vart full rulle på jobbet hela dagen idag och nu vill jag bara ta det lugnt. men jag ska ta tag i det imorgon. ska bli skoj!
blir nog mest troligt inflyttnings/födelsedagsfest för frida. blir nog mycket folk. underbart!

på torsdag gör jag helg. är ledig på fredag och sticker till Ikea med sassa-brasas och hennes mamma. hade inget speciellt jag skulle handla, men nu har visst listan hunnit bli lång..
sassa: hur mycket plats i bilen har ni??? =P

nu ska jag skruva upp nå hyllor och grejja på med baby. sen klockan åtta blir det "Ugly Betty". Missa inte!! älskar den tjejen, störtskön!


Kommentarer
inger

hej gumman... det blir IKEA för mig imorgon... kan vara tomt i hyllorna efter min och Monas framfart... sorry ;-) Håller med om Ugly Betty... så skön serie. Kram

2006-11-29 @ 07:31:55
Anna

ge fan i att handla upp allt på ikea!!=P ska förvisso inte handla så mycket, mest smågrejer, men jag återkommer i bloggen om vad jag inhandlade så kan vi se om jag fortfarande då tycker att det var lite...=)

2006-11-29 @ 10:04:51
inger

loooovar att inte ta aaaallt... men mkt ska det bli ;-) Ska titta på möbler till Robins rum.. Hoppas att du hittar mkt... för det vill jag göra. Kram

2006-11-29 @ 13:34:44
Anna

kan nog bli en del..om inte allt är urplockat. men jag ska mest kolla på gardiner, tyger, ljus och julpynt. ska även kolla på en sängram, men bara kolla. är den fin så åker jag o martin och köper den sen. lycka till med inhandlandet! kram!

2006-11-29 @ 13:44:05
Sassa

Allt är relativt! Det blir V40:n som vi färdas med. Så jämfört med min bil så är det gott om plats, men om vi jämför med hur mycket plats vi kommer behöva så är det ont om plats. Blev du klokare? =) Jag håller på att skriva min lista, vet iaf att det blir två speglar, julpynt, krukor, lampor, någon matta och så en massa andra saker också. Snart åker vi! Puss och kram

2006-11-29 @ 17:57:36
Anna

jag kan i annat fall sitta ¨på taket som personlig prylhållare!! =P samt att det ryms lite mer i bilen om jag inte sitter i den....

2006-11-29 @ 18:17:43
Sassa

Verkligen schysst att du anmäler dig frivilligt som takåkare/prylhållare! Vilken tur att du köpt en varm och gosig jacka =) Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt, sist var i början av förra veckan! Eller jag är inte helt ledig, jag måste ju givetvis plugga och förbereda inför nästa veckas katastrofövning. Denna kommer hållas utomhus, så jag håller tummarna för att det varma vädret håller i sig. Det tror jag också att du gör, för jag skulle tro att det är nog kallt uppe på biltaket i 110km/h i plusgrader...

2006-11-29 @ 21:21:07
Anna

haha! jag tar med mig ett snöre så kan ni knyta runt om mig när jag ligger på mage där på biltaket. kan ju bli svårt att både hålla i sig och att hålla i alla prylar..och jag skulle gissa att ni inte vill tappa allt ni handlar...=)
vilken tid sticker vi? hämtar ni upp mig i byn eller hur gör vi?

2006-11-30 @ 08:14:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar