påbörjat

målandet är igång!
kom hem igår och satte igång med slipandet..efter en timme hade jag spagettiarmar så jag lagade mat. M kom hem och vi käkade och sen lyckades jag på ngt konstigt sätt övertala honom om att vi skulle måla... =) jag tog allt som måste målas med pensel och han rollade. efter mindre än en timme var första varvet klart. andra varvet blir förhoppningsvis idag och sen kan jag måla fondväggen. kommer bli sååå fint!

tog en promenad igårkväll och insåg att det inte bara är folk som jag (obotligt klantig) som löper stor risk att slå ihjäl sig om man sätter foten utanför dörren.
det tinar och rinner på sina ställen från snöhögar = ishalka som är i princip omöjlig att upptäcka innan du redan ligger där på marken...skoj! höll ett krampaktigt tag om älsket! =)

idag ska jag på stan med S. tror jag i alla fall? tror det var idag, men jag måste dubbelkolla. mysigt. länge sen jag träffade henne.
på torsdag kommer flickorna. eller åtminstone en av de, men jag hoppas på båda. man kan aldrig få för mycket av det goda!
och sen på fredag har vi APT och efter det afterwork med respektive. skulle gissa att det kommer bli en lugn kväll när jag vet att min rara kollega Monika ska hem och kolla på Idol klockan åtta=)
kul att ses annat än på jobbet, men ändå skönt att det inte blir någon långdragare..
sen vet jag inte riktigt vad som är planerat, det återstår att se....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar