suck..

detta blir inte bra, hur jag än gör...
är det ingen som kan anmäla sig frivillig till att göra en fin hemsida till mig??
äh..nu ger jag upp för just nu och återkommer med nya friska tag när jag känner att jag har tid..kanske när jag skaffat mig photoshop.
man kanske skulle ta och fixa sig en riktig hemsida sitället och inte bara en blogg...

idag ska jag och boman dricka vin och snacka skit. f-n så mysigt! har kört ut M, kände mig hemsk, men samtidigt så ser jag fram emot ikväll så mycket så..=) mysigt med en tjejkväll.
sen blir det utgång, vilket det känns som att det var år och dar sen. myspys!
ska hem direkt efter jobbet och vila mig lite. kliver ju upp 05.25 varje morgon så om jag ska orka behöver jag nog lite skönhetssömn innan.

igår var vi i töre hela kvällen hos M:s mamma som fyllde år. mysigt var det. och man blir ju inte så lite sugen på barn heller när man träffar Linnea. världens mysigaste tös! om alla barn var som hon hade jag kunnat ha ett dussin av dom!

nu ska jag kila över på affären och hansla lite lunch. och kanske till och med komma ihåg att köpa en diskpropp också. men det verkar vara en omöjlighet att komma ihåg det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar