trött...

jag är trött...
sitter vid köksbordet med datorn och surrar med sassa på msn. martin o hans far ligger och kryper på golvet i vardagsrummet....bisarr syn..eller nått.. kollar elementen för den som nu undrar.
har ikväll grejjat klart med en av martins julklappar. skönt! plus att jag inhandlade en del på stan idag också. blev julklappar till: martin, pappa, jossi och jennifer. några till avklarade. puh!
blev inte mer än en timme på stan...kände mig trött o hängig..bara ja inte blir sjuk nu när vi ska på Ikea imorgon. imorse när klockan ringde var jag tok-förkyld, men det gick över när jag reste mig..skumt..

enligt martin är mina ögon röda..kan kanske bero på att jag suttit framför datorn i princip sen jag kom hem...

haha. monika från jobet ringde när jag var på stan:
- hej anna! jag tänkte bara meddela att du inte kan åka till ikea imorgon..
-vaa??!!
- ja, jag o min familj ligger i kräksjukan.......
-nää!!!
-hahaha!! jag skojja bara. tänkte bara säga att du glömde din handlingslista här på jobbet.

nu ska jag snart hoppa i duschen och sen smörja in mig med min nya guldskimmrande hudlotion. mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar