åååhh

vad det är underbar när det känns som att det är sommar!!
solen kom fram lagom tills jag kom hem.
fick ännu en eftermiddag slänga mig i däckstolen på altanen och njuta. lovely!
baby kom hem med pizza kring fyra och är nu iväg och jobbar igen.
har slängt i en tvätt som jag ska hänha (utomhus!!) snart, har skrubbat köket(bänkar, micro, diskho, spishäll) samt arbetshon i tvättstugan och bänken.
har precis laddat in lite bilder från kameran så jag ska lägga ut lite bilder här. dock är de från igår, emn det enda som skillde igår från idag är mina kläder=)
har även just gjort lite körkortsteori vilket gick mycket bättre än går. joy!

nu ska jag duscha!


   


Kommentarer
Junitjej

Vilken söt mammamage!

2007-05-02 @ 10:50:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Anna

junitjej: tack så mycket! =)

2007-05-02 @ 14:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar