babykläder

kallt med soligt..ja så länge solen är framme så är jag nöjd. fast självklart välkomnar jag värmen om den skulle vara sugen på att komma! =)

har suttit och kollat lite på internet efter babykläder. och jag har hittat så vansinnigt mycket fint! har faktiskt inte hunnit köpa så mycket än. men adidasdressen i svart och guld blev snabbt inhandlad=)
nästa fredag då lönen kommit vet jag en som ska på stan och köpa babykläder!

i helgen blir det middag i holmsel då M:s pappa fyller år. På söndagen hade jag velat fara och hälsa på pappa och Rut och träffa dessi som är "hemma" och hälsar på. hoppas på fint väder också så man kan sitta ute och få lite färg...

har precis vart o köpt lite lunch. blir omelett med champinjoner, färska tomater, kassler och bönsalsa. mums!
dock är lunchen ännu en timme bort!


Kommentarer
Frida

Jaså det blir middag i Holmsel..har inte jag hört nåt om.. Jag kommer iaf hem till helgen..ska bli skönt! Ska bli friserad av Ingela..väldigt efterlängtat! Kram

2007-04-19 @ 16:10:08
Anna

Frida: japp, eller nja...fick veta nu att det blir smörgåstårta klockan tre=) så lite ändrade planer blev det.
vad kul att du ska komma. och vad skönt att bli klippt, vilket lyx=)
kramar

2007-04-19 @ 18:48:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar