det blev muffins

inga chokladbollar. muffins med hallon och björnbär blev det. mums!
älsket blev glad när han kom hem lagom till greys och nybakade muffins=)
men nu är det slut med allt detta onyttiga...eller egentligen är det lika bra att ta det efter helgen eftersom jag skulle gissa att jag och sassa kommer frossa en del på fredag...=)
inte nån bantning här inte, men jag kanske skulle ta och sluta baka varenda kväll..??

det är ngt konstigt med bilderna jag laddade upp här i går...en av de går inte att klicka upp, och de andra går att klicka upp men blir inge större. ngn annan som har samma problem?
ska slänga upp lite bilder idag också och se om det blir samma sak...

ikväll kommer söt-jossi! var jätte länge sen jag träffade henne så det ska bli såååå mysigt!
M ska på stan med Calle efter jobbet och kommer nog inte äta hemma heller så jag och Jossi får mys för oss själva. =) vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men kanske en promenad om jag lyckas övertala henne att följa med, eller så blir det bara att slappa.

har ju lovat komma med bilder på spjälsängen. förlåt inger att det tagit sån tid!!!! men här kommer de i alla fall. vår underbara spjälsäng till lilla pyret...


 



vad ska vi hitta på på valborg då?
pratade om det imorse men kom inte fram till ngt annat än att vi hade velat gå på ngn majbrasa.
önskar just nu att jag hade vänner som också ska ha barn..för även fast vi självklart kan umgås med våra "andra" vänner så blir det inte samma sak just nu.
vad ska ni göra?


Kommentarer
inger

Alltså... sååååå fint det blev! Ljust och fräsch!! Lilla bebben kommer säkert att sova gott där... Nu måste jag hitta nå roliga leksaker så h*n även har kul när h*n är vaken :-)/Inger

2007-04-26 @ 08:34:27
maria

mina bilder fungerar inte heller.

2007-04-26 @ 09:10:06
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Anna

inger: jo jag tror också h*n kommer sova gott där=) är sååå nöjd! tacktack och åter tack för världens bästa present!=)
jo, leksaker! nu kliar det i fingrarna och jag känner nu att jag kan börja köpa. whohoo!! =)
lite fööör stilrent just nu också. det är ju trots allt en barnkammare!
pusspuss

2007-04-26 @ 09:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar