fantasilös...jag?

känner mig totalt fantasilös idag..har ingenting spännande att skriva om, åtminstone inget som skulle intressera er som läser här..
en lista till? neeee...tråkigt.

skickade ett gulligt sms till M för flera timmar sedan.
har inte fått nått svar än.
när jag pratar med honom kommer han säga att jag skickade ett gulligt sms.
men jag vill ju ha ett svar! va??
meningen med sms:et var att få ett gulligt svar tillbaka.
så blir jag lite småkinkig och bestämmer att jag inte ska skicka några fler gulliga sms.
jag kan hålla mig i ungefär ½ dag....


åt precis en myrstack, det var gott.



Kommentarer
inger

Meeen Aaaanna!!!Alla människor är inte som dig :-) Du får tänka... nu har jag förgyllt Martins dag... det borde räcka... eller hur ;-)

2007-04-24 @ 12:27:23
Anna

Inger: nej jag vet ju det=) och det är ju egentligen det som är han charm och anledningen till att jag älskar honom, men ändåååå=)

en god gärning från dig. jag har inte gjort nån idag....bara för mig själv. har ätit två myrstackar..=)

2007-04-24 @ 13:24:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar