hormonell eller rätt?

okej...jag vet inte. antingen är det jag som är hormonell av mig just nu som reagerar så starkt på allt här på jobbet, eller så har jag rätt. att det är ett skitjobb.
jag tänker inte gå in på några detaljer annat än att det inte finns något som kan förstöra min dag som jobbet...usch! jag kan tacka min lyckliga stjärna att jag snart slutar, och det kommer ärligt talat INTE vara mitt mål att komma tillbaka hit. det kan jag lova!
ska ringa baby sen och spy lite galla och hoppas att han förstår varför jag inte säger nått, utan snällt sitter tyst och tar skit.
jag är egentligen inte en människa som tar skit. jag har varit så i många år och de sista som skulle få göra det är mitt jobb. det tillför mig absolut ingenting så varför ta skit? men, eftersom jag nu har nedräkning så orkar jag inte. dels har jag annat att koncentrera mig på (som ett barn i magen), dels slutar jag snart. underbart!


Kommentarer
inger

morra och bit ifrån... man mår bara dåligt ifall man inte får ur sig... /Inger

2007-04-25 @ 09:48:58
Anna

inger: jo man gör ju tyvärr det..men jag orkar inte...usch..

2007-04-25 @ 10:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar