i stöpet

kramkalaset gick i stöpet...eller kanske inte.
15 minuter kvar tills dagen är slut, men måste vänta på bussen 25 minuter..blä.
baby ska jobba över, dock inte så länge.
kanske var lika bra då jag känner mig helt slut och förmodligen kommer slockna så fort jag kommit hem...kan knappt hålla ögonen öppna här framför datorn så jag försöker sysselsätta mig så gott det går.

har precis pratat med kunnig på jobbet ang mina semesterdagar och lön under föräldraledigheten. kom bara fram till bra saker! får behålla alla mina semesterdagar (som jag inte kommer hinna ta ut), plus att jag mest troligt får 90% av lönen istället för 80%. en spottstyver för företaget, dock mycket pengar för oss..
kanske man skulle ta en veckas semester?
eller ska man kanske ta och övertala min älskade M om att ta en sista minuten utomlands???
snälla??
kanske om man struntar i utemöblerna vi hittade igår.....

projekt övertalning påbörjas....


Kommentarer
Mia

Hej Anna!
Självklart var jag ju tvungen att kika in här med. Så kul att läsa och fina bilder! Vad fint rum ert lilla pyre får. Jag tror nästan att jag ska ta med mig mina killar och komma å se hur ni har det i byn :-)
Kram!
jo...jag skickar lösen och användarnamn till min blogg på din inbox på Familjeliv. Så kan du kika där om du vill :-)

2007-04-18 @ 20:21:38
URL: http://miapalo.blogg.se
Dessi

Hej! kul att se foto på dig med magen! Du är så söt:)

Hoppas ni har det bra! Jag kommer upp till Luleå i dag, ska bli hur roligt som helst!!! skulle vara skoj om vi hann ses... åker tillbaka på tisdagmorgon..

Ha det så bra! Kram från Dessi

2007-04-19 @ 09:27:36
Anna

Maria: självklart ska ni komma och hälsa på! och det ska vi också ta och göra! är ju sååå nyfiken på erat hus, men alltid nått som kommer emellan, men nu ska jag smälla oss på fingrarna och komma iväg!=)
jo vi är nöjda med rummet, men det saknas barnsaker än så länge, bortsett från sängen är det ganska sterilt än så länge...
nu ska jag gå och kika in på din blogg också. vad kul! =)
kramar!

2007-04-19 @ 10:26:25
Anna

Dessi: vad roligt att du är uppe! hur trivs du på jobbet? känns det bra?
ska du bo hos pappa och rut eller? håller med om att det vore skoj att ses! kanske kommer förbi ngn dag i helgen. får kolla så du är "hemma" då=)
kramkram!

2007-04-19 @ 10:28:30
Veronica (skolan)

hej anna.
varit här och kikat på din sida några gånger. Vad roligt för dig att bli mamma. får säga grattis till din graviditet och till erat hus ni har köpt. Hoppas allt är bra. :o)

2007-04-19 @ 13:39:26
Anna

Vernica: Hej! =) vad roligt att du skriver=)
jo det sla bli spännande att bli mamma, eller det ÄR redan spännande, men det blir nog ännu mer.=) tack för gratulationerna!
vad har du för dig nu för tiden då?

2007-04-19 @ 15:56:51
Linda Fors

Vars jobbar du Anna? Hälsa till Malin från mig!

2007-04-19 @ 19:16:26
Anna

Linda: Jag jobbar på lulebo på Porsön.
Jag ska hälsa henne! =) Hon har ju flyttat upp nu. Fast det visste du kanske?=)

2007-04-19 @ 22:10:30
Veronica

Jag jobbar och står i. Har för två månaer sedan flyttat hit till luleå igen :) I helgen har jag varit ihemavan och åkt skidor och haft det mysigt. Där är det vinter ännu. Ha de så bra! :o)

2007-04-23 @ 10:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar