kärlekskrank

jag är så kär idag!!
eller..jag är alltid kär.=) men sådär lite extra idag. ni vet hur det kan kännas ibland. inte av någon speciell anledning alls, bara upp över öronen kär och lycklig.
att vi sen ska ha ett kärleksbarn om 4 månader gör ju inte saken sämre. jag längtar efter vårt lilla pyre så mycket att det nästan gör ont i hjärtat! h*n lever om där inne en massa och påminner gång på gång om att snart kommer det vara dags=)

allt är fixat och förberett..neee..det är det inte! en massa kvar att göra, men även mycket som är gjort.
rummet är klart och sängen på plats. lite kläder är inhandlade och vagnen är beställd.
nu återstår egentligen en massa massa saker, men det kommer hinnas det med..=)
och förrutom det som ska köpas så ska även gården göras iordning.
det som ska göras på gården är:

- ramp för att dra barnvagn ska byggas av stenplattor
- slänten på framsidan ska stenfyllas
- framsidans staket ska byggas klart och målas vitt
- mer staket ska byggas
- uppfarten ska fyllas med gårdsgrus
- en massa blommar ska planteras, dels i rabatter, dels i stora krukor

jag längtar tills vi börjar med allt. känns roligt och mysigt. mycket jobb, men mysigt...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar