Lista

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Anna Maria Palm
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ja jag hade gärna haft iaf ETT ovanligt namn
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Mamma ville att jag skulle heta nått ovanligt, men det tyckte inte pappa...suck..
04. vilket stjärntecken är du? Fiskarna
05. vilken årgång är du? 1983
06. vart bor du? I lilla Luleå
07. bott utomlands? nej inte det
08. flyttat antal gånger? oj! vänta då...kring 20 ggr
09. vart skulle du vilja bo? precis exakt där jag bor nu
10. vilken skolklass? jobbar
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag har ingen aning än

UTSEENDE

01. hur lång är du? 160 cm
02. hur mycket väger du? haha. ja med tanke på att jag är gravid så ganska mycket. just nu nånstans mellan 70-72 kg
03. hårfärg och frisyr? mörkbrun(nästan svart) page
04. ögonfärg? blå
05. mest nöjd med? just nu är jag mest stolt över min mage även fast den är ivägen ibland. men annars, brösten?
06. minst nöjd med? min näsa
07. skostorlek? 36-37
08. glasögon? japps
09. har du några piercingar/tatueringar? i öronen(såklart), i läppen percingar. tatueringar: en öven hela sidan av ena vaden, en på överarmen och en runt skuldran.

FAVORITER

01. filmer? Notebook,  Empire Records, The Holiday
02. låtar? oj! det finns ju så många bra
03. årstider? sommar, helt klart. men hösten och våren är också mysig. omväxling förnöjer
04. mat/dryck? pizza, och har nu cravings för hallonkräm med mjölk. mmmm!!
05. djur? Azlan och Kira är självklart favoriterna. Och Chippen såklart som vi saknar varje dag.....
06. färg? så urbota dum fråga
07. parfym? hmm..david off eller DKNY
09. ämne i skolan? går tack gode gud inte i skolan
10. sysselsättning? just nu? jobbar. annars? umgås med de jag älskar

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? idag har jag skinnjackan som precis går igen
02. vad använder du just nu för skor? idag mina svarta stövlar
03. favoritfärg på kläder? jag är tråkig:grått,vitt,svart
04. favoritmaterial på kläder? en gravidkropp vill ha mjukt och skönt
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? finns mycket jag skulle vilja ha, men inte så mycket som jag kommer i.. men jag hade velat ha ett par nya svarta stövlar utan klack med ett skaft som går upp till knät.
06. favoritaffärer? billigast vinner=)
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vill inte veta
08. favoritmärke? som sagt, billigast vinner
09. vad har du för tröjstorlek? S eller M

DITT RUM

(jag ändrar dock detta till "hus")

1. stort, litet eller mitt emellan? ganska litet för att vara ett hus, eller litet är det väl inte till ytan, men få rum.
2. vilken färg på tapeterna? ljust överallt utom i sovrummet
3. vilka färger går rummet i i övrigt? pass
4. vad vill du ändra där inne? jag har En sak jag vill ändra i hela huset. Fondväggen i v-rummet ska bli en annan färg och så vill jag ha bokhyllorna från ikea ditin
5. vad har du där inne av följande: allt
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? på baksidan ser vår mysiga bakgård samt grannens hus på släten en bit upp, på framsidan ser jag trädor och golfbanan=)
7. vad gör du oftast i ditt rum? haha, går ju inte att svara på detta när man inte bor hemma fortfarande=)
8. favoritpryl i rummet? kira, azlan, martin och lillskrutten. om nu de är prylar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar