lunchad

så var man mätt igen...
blev rester från grillningen igår. mums!
nedräkningn tills dagens slut nu. 2 timmar.......

ska fara på stan en sväng efter jobbet. egentligen inget sepc. jag ska köpa, men jag måste få se lite folk. inte bara hem, laga middag, sova. ska se om de fått in nå nya mammakläder på hm eller lindex, kolla efter sängkläder till spjälsängen. skulle även ha köpt stödstrumpor, men glömde mäta imorse.

pratade med BM. det var ingen fara att jag avr svälld tydligen. fullt normalt...såklart ska man vara en av dom som sväller tidigt..aja, det kommer vara värt alla besvär=)
huggandet i magen har gått över nu, och BM sa att jag fömodligen var inne i en växande period, därav huggandet.
puh! alltid skönt att få bekräftat att det inte är ngn fara.
en lugn mamma kan nu pusta ut och bekymra sig för andra vardagliga saker! =)


Kommentarer
inger

alltid bra att kolla... oftast ingen fara.. men skönt för sin egen del... man vet ju inte hur det ska vara. Hoppas att du hittar några fina sängkläder, såg att det var rea på Barnvagnen... dom ska tydligen slås ihop med Brio... ha en fortsatt jättebra dag!!! Puss och kram...

2007-04-23 @ 13:33:31
Anna

inger: hann inte kolla efter sängkläder. blev bara en snabbsväng. ska kolla på fredag när lönen kommit=)
jo precis, man har ingen aning om hur det ska vara. lika jobbgt att vara orolig som att ha ont. om inte värre!
puss och kram

2007-04-23 @ 19:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar