månadsskiftesmåndag

är det idag...kan nog bli ganska mycket. just nu sitter jag i backoffice så jag har tid att skriva...men snart börjar luncherna och då är det bara att gå fram o slåss=)
ska nog gå bra. jobbar till fem i veckan, men det är ju kort vecka. halvdag torsdag och ledig fredag.
ska till barnmorskan idag klockan två, vet inte riktigt vad som ska göras, men jag tror hon ska känna på livmodern så allt är som det ska och kanska ta lite mer prover..får se. hoppas i alla fall att M kan följa med, mycket roligare tillsammans med honom.

i helgen har vi gjort en massa..=)
i fredags var vi båda lediga från 10.00. for på barnens hus och handlade lite presenter till Nisse och Linnea, käkade lunch och sen for vi mot Töre för kalas. Visare till Bjummis för att lämna av Azlan och sedan till ikea. var en sväng till Finland också, samt en barnaffär i Haparanda. For till Kalix och käkade middag och sedan äntligen "hem" till stugan. Var helt slut....Hann inte mer än sätta mgi i soffan så sov jag....
Sov länge (för att vara vi) på lördagen. klev inte upp förrän kring tio och sen käkade vi bara och packade ihop och sen for vi hem.
Älsket skjutsade mig till mina syrror på eftermiddagen. var där och lallade på, käkade middag och sen for vi in till stan för att se Bounce. så otroligt bra var de!
på söndagen var vi återigen på shoppingrunda. handlade lite vårgrejjor. kratta och sop bland annat, kollade efter gräsklippare och grill och handlade färg till barnkammaren.
hoppas vi har orken att börja måla idag...det ska bli så skoj att få ställa iordning..!!

nu ska jag jobba lite....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar