Påskledighet i antågande o mumsiga blåbärsmuffins

och jag längtar!! ska bli så underbart skönt. komma ifrån ett tag och bara ta det lugnt och mysa på..
på torsdag sticker vi till stugan. micke o malin hakar på. micke o martin far till kalix och kollar skotercross, men jag väntar in malin som slutar lite senare och sen far vi tillsammans till stugan.
blir sen middag, men med tanke på att vi ska grilla kan jag vänta hur länge som helst=)
var sugen på en riktig påskmiddag, men det blir istället grillat på torsdagen och påsklunch på fredagen.

har nu äntligen ringt PO´s så jag har lite bättre koll på det här med handledarutbildning. nu ska jag bara vänta tills klockan blir tolv så jag kan ringa och anmäla oss till kursen som går efter påsk. ska bli skönt att komma igång!
det är ju ett måste nu när en liten knodd väntar på att komma till världen. kan fortfarande inte fatta att jag ska bli mamma!! =)
eller jo, på ett sätt..har en helt annan inställning till många saker (sassa, du vet vad jag pratar om), och enligt barnmorskan är det min kropps sätt att förbereda mig på att bli mamma. känns ju skönt att veta att man är normal i alla fall=)

igår tog vi det väldigt lugnt. var ganska trött efter en lång natts orolig sömn då jag visste att Azlan var ute...
Lagade mat o grejjade på. Fick för mig att laga mina underbart mumsiga blåbärsmuffins så det blev gjort (med vår nya elvisp), tröck i oss några var och sen blev det bara slappande framför tv:n och ett väldigt spännande Prison Break. Minns att jag tog mig till sängen, dock inget mer...
Jag är fortfarande dödstrött många kvällar, men nu lever jag ju i alla fall. det är stor skillnad mot för några veckor sedan.
Inatt har jag drömt mardrömmar...så hemskt och äckligt att jag inte ens tänker gå in på det! men jag skulle gissa att det har att göra med att jag haft lite ont i magen inatt..jag sover alltid på mage och trots att jag knappt kan det länge så gör jag det...

nu vart jag sugen på en lista.
ska försöka leta upp en..
sen kommer det nog även ett inlägg om en fundering jag har.
men just nu orkar jag inte skriva mer..


Kommentarer
malin

vad funderar du på?=)

2007-04-03 @ 14:38:46
Sassa

Åh! Vad gott med grillat! Äntligen börjar grillsäsongen närma sig. Jag ska leva på grillat i sommar =)
Jag har precis samma uppfattning som du, ang. din förändrade syn på saker och ting. Jag tror att jag skulle ha reagerat på samma sätt. Du får ett lååångt mail inatt. Puss&kram

2007-04-03 @ 16:37:26
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Malin: det du! har mycket att surra om på torsdag!! =)

Sassa: ja, det vattnas i munnen bara jag TÄNKER på grillat!!=P men det gör det ju vad jag än tänker på för gott.....=/ ser fram emot låååångt mail inatt!=) du får ett låååångt tillbaka också=) pusspuss

2007-04-03 @ 20:32:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar