sååå

nu är bloggen lite ny. vart inte lika våriga färger som jag hade tänkt mig från början, men jag känner mig ganska nöjd ändå. kul med lite förnyelse=)

har bara varit på jobbet 1 timme lite drygt och har redan hunnit med att vara på vårdcentralen och ta bort stygnen i örat, samt gjort om bloggen. känner mig ganska driftig måste jag säga!
jag hade velat få in presentationsbilden igen, men nu ska jag pausa ett tag med en kopp kaffe efter att ha stirrat på alla siffror och krumelurer.

ikväll ska martin ut o käka med grabbarna på olivers och sen bowla. tänkte först att jag skulle ta och höra med ngn om de ville hitta på ngt, men känner att jag är gansk trött efter en veckas arbete och nog både skulle behöva och njuta av en kväll ensam hemma.
ska laga mig nå middag, (kanske korv och mos? mums!), fota magen lite framifrån och utan kläder, fota barnkammaren som jag lovat, spela en massa betapet utan att känna mig osocial och kanske se nå bra film. aa, jag tror det får bli så. lät så mysigt! =)

här kommer lite mer egobilder från idag:



Kommentarer
onceinmylifeblogg.se

snygg layout!
tycker du ska komma till min blogg och tycka till om otrohet , vild disskussion pågår, välkommen.

2007-04-20 @ 11:21:32
URL: http://onceinmylifeblogg.se
Sandra

Vilken söt liten bebismage du har :-)

2007-04-20 @ 11:57:39
URL: http://zandrizzzz.webblogg.se
Anna

Onceinmylife: Tack så mycket! =) ska genast kila in och ge mig in i diskussionen! =)

Sandra: Tack! vad gulligt sagt! =)

2007-04-20 @ 12:06:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar