shoppingsugen!

det skriker i shoppingtarmen, men jag har INGA pengar att shoppa för resten av denna månad...
dels hade jag behövt lite nya mammakläder..framförallt byxor, men det är ju så dyrt..men just nu känns det som att det enda som är bekvämt är klännigar/tunikor..
plus att jag fortfarande är på jakt efter mina svarta stövlar..som inte finns? svarta utan klack, gärna spetsiga och knähöga. vet nån vart de finns? och nu verkar det ju inte bättre än att jag måste köpa nya sommarskor också.suck..och ja, det är faktiskt suck för de var såååå fina mina nya ballerinas.

och jacka..vad ska man ha för jacka? är det nån som har nått bra förslag på vart man kan hitta en fin sommar/vår jacka. gärna ala mammamodell..eller nått som man inte behöver stänga.
snälla kom med tips om du har några!

på torsdag ska stygnen från örat bort. tänka sig att jag var så modig och äntligen fick bort min knöl! =P
skulle man kanske ta mod till och och även boka en tid hos tandläkaren? skulle gissa att det varken kommer finnas tid, pengar eller ork när väl lillknodden kommer.

igår blev vi utan älskade lilla kira igen...blä..så tomt utan henne.
önskar vi hade henne jämt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar