snaaaaart

är det helg!!
25 minuter kvar tills stänging. jag o K som är kvar har just nu svårt att hålla oss från att klappa igen dörrarna med en gång och gå hem..tyvärr funkar det inte så.

nästa vecka är två-vecka. lönen kommer inte förrän på fredag, men jag ska njuta så mycket jag bara kan av att vara ute, på stan, fika och må gott och även hoppas på fint väder.
på fredag blir det myspys med Sassa. längtar!
börjar med att gå på stan. sen när mina fötter håller på att explodera blir det en fika och efter det en mysig middag. Skulle gissa att den kommer infinna sig på Exotic kanske. Eller har jag fel Sassa? =P

nu önskar jag alla en riktigt mysig helg!!

Dock kommer det nog ändå uppdateringar under helgen.


Kommentarer
Sassa

Du har väl aldrig fel?! =P Klart det blir Exotic! Längtar. Hoppas att du får en underbar helg, jag ser fram emot att göra så lite som möjligt. Så rolig är jag =) Puss!

2007-04-20 @ 22:04:41
Anna

Sassa: det var sååå skönt att göra ingenting!=) eller hur?? bra att det blir exotic! mumma! =)
nu drar vi till holmsel och martins pappa! pusspuss!

2007-04-21 @ 13:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar