sol i sinne

åh! jag älskar när jag kan använda den rubriken! färför jag använder den så ofta=)
och idag är det en sån dag igen.
slutar klockan två och ska mest troligt träffa lillsyster jossi på stan då. (ska ringa henne sen, hon sover nog som en stock just nu) ska inte göra nått speciellt egentligen, bara mysa på. ska försöka inhandla nått fotoalbum och lite klister och kanske en ansiktscreme på presenta där jag fick presentkort när jag fyllde år.
halv fyra slutar sen inger så vi far allihopa till barnens hus och köper sängen. hoppas den finns inne! har ju till och med hunnit köpa sängkläder till den=)

imorse när vi klivit upp hörde jag nått utanför ytterdörren. kira reagerade också. öppnade och råkade slå upp dörren i Azlan. Då ser jag att han plockar upp en råtta och springer in med den!! uäh! hinner inte stoppa honom så jag ropar bara på martin=) får undan Azlan och som "tur" var så är råttan iaf död. Dock har nu Kira upptäckt den... hon är som en kissekatt och tycker att det bästa som finns är råttor och ekorrar.. hon blev med andra ord jätteglad att Azlan kom in med en leksak till henne=)
Kändes lite hemskt att ta av honom den, men å andra sidan...hur hälsosamt är det med en död råtta inomhus??

nu ska jag hämta mig dagliga morgonsmörgås. magen kurrar!


Kommentarer
Sassa

USCH! Kommer du ihåg när Grizzly kom in med RÅTTAN?! Jag är så glad att jag har en innekatt. Puss & kram!

2007-04-12 @ 13:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar