sommar?

är den kanske på väg nu?
värme på morgonen och solen skiner. underbart! och att sedan veta att jag slutar klockan elva och då ska ha en heldag med Sassa gör ju inte saken sämre!

Älsket kom och hämtade mig igår efter jobbet. Fick skjuts in till stan.
Handlade ganska mycket av det jag skulle och det blev en ganska gedigen inköpslista....

- Nya skor (Vita reebook) assnygga!
- Mandelolja från apoteket (till magen)
- Ny bh (så jag kanske slipper skavsår)
- En bikini!! jättefin med knyt överallt = perfekt när man växer
- Svarta mamma byxor. Baggy
- 3 par trosor i skönaste färgerna
- Mascara
- Ny parfym. Escada. (luktar som en karamell. sommarfräsch, tack jossi för tipset)
- Ljusrosa nagellack. Fräscht!

ja det var väl det som hanns med...mycket grejer, men faktiskt så behövde jag varenda pinal som jag köpte!
Köpte även ett par baggy mamma-jeans från lindex, men de åker tillbaka idag. inte fina!

jossi kom till stan kring halv fyra innan vi skulle fara hem till rutvik.
tänk att jag har en så underbart vacker lillasyster!! jag är så stolt över henne på alla sätt och vis. min kloka lilla sötnos! och trots att hon är så många år yngre än mig så ser jag henne som en av mina allra allra bästa vänner och en av de som står min allra närmast. underbara vackerbarn!
självklart är min andra lilla snoris också fullkomligt underbar! min lilla virrpanna!=)
jag och jossi kom i alla fall hem till slut. kändes som att vi aldrig skulle komma hem. hade så fruktansvärd värk i fötterna så jag trodde jag skulle tuppa av...
kom hem och skulle hoppa på cykeln och handla potatissallad, men upptäckte att det var punka...suck.. så istället tog vi oss en promenad till affären tillsammans med kira. var skönt och behövligt.
sen blev det middag och strax därefter rultade Martin och Calle in efter en eftermiddag på stan.
Kikade på filmen "300", men kan tyvärr inte svara på om den var bra eller dålig, då jag sov i stort sett hela filmen...totalt däckad!

3 timmar kvar tills dagens slut och jag längtar redan!
har en toppendag framför mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar