sorg

läste precis om en tjej som blivit bedragen. de har barn tillsammans och har i mina ögon verkat stabila tillsammans, men det visade sig att det var fel och de ska nu separera.
hon är stark som går, det är inte alla som hade klarat av det. dock känns det ändå sorgligt...
varför kan folk inte bara vara tillsammans. varför ska man vara tvungen att såra varandra hela hela tiden??

jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig någonsin kommer hamna i en sådan situation. jag hade givetvis inte skaffat barn om jag trott att det nånsin kommer att hända, men du kan aldrig veta säkert. eller kan man det?


Kommentarer
snowflakes

Nej det går naturligtvis inte att veta. Ibland händer sånt man aldrig trodde skulle hända

2007-04-26 @ 12:06:30
URL: http://snowflakes.blogg.se/
Anna

snowflakes: jo. tyvärr är det ju så.. man får bara hoppas att man slipper en massa olycka..
tack för titten förresten!

2007-04-27 @ 09:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar