suck

var ändå inte såå tungt att kliva upp idag. vart ledig ganska många dagar och känner att vi hunnit med en massa. inte ALLT vi skulle, men det mesta. jobbar 14 denna vecka vilket känns skönt, och veckan är endast 4 dagar.
MEN vad händer??? jo som vanligt när jag jobbar till två är alla utom jag borta och jag får känna mig som ett arsel för att jag inte ställer upp. men jag IDS inte! är aldrig nån som ställer upp för mig så varför skulle jag??? jag vet inte vilken vecka i raden det är som jag inte kan ha min två-vecka med gott samvete...stööön!!!
tack för att dagen är förstörd.

nej jag orkar inte bry mig. nope. jag ska stanna till två, sen går jag. oavsett om ngn kommit hit för M och U eller inte. jag har en massa ärenden jag ska hinna med denna vecka och det börjar idag.
imorgon ska jag träffa sarah så då kan jag inte, och sen är det bara 2 dagar kvar. jag har inte tid att offra för jobbet.

idag ska jag då ut på en massa ärenden. 

-synundersökning för lämpeln
-banken och avsluta några konton
-fixa present till älsket
-kolla efter kläder som jag skulle kunna komma i
-kolla babykläder
-köpa mascara
-köpa dagcreme
-kolla efter en stor tavla till barnkammaren
-kolla efter lite söta prylar allmänt till barnkammaren

kommer ALDRIG hinna med allt idag.

nu ska jag sura lite...återkommer senare med uppdatering om påskhelgen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar