svälld som en ballong

nu är helgen över. igen! fattar inte att de alltid ska gå så snabbt. egentligen ska man bara ligga hemma hela helgen och göra absolut ingenting, då kanske den inte skulle gå lika snabbt?

i fredags hade jag ju då som sagt myskväll med ingen mindre än mig själv! =)
baby o Carl kom till oss sen och vi glodde film. soft kväll.
Lördag förmiddag var helt underbar. var en riktigt mysig förmiddag med tid för oss två. det är sällan det hinns med äkta kvalitettid numera. så det var uppskattat och underbart.
for till storheden och handlade present till Lelle. (martins pappa) och 3 par byxor till martin.
iväg till holmsel för att bjudas på grillning.
stopp i töre och hälsa på och sedan hemma kring nio-tiden på kvällen.

på söndagen blev det att ränna lite.
har nu ÄNTLIGEN beställt vagnen!! blev inte att beställa från tyskland. skillde för lite i pris för att det skulle kännas värt det. så nu är vår svarta och limegröna vagn på gång! längtar tills den kommer=)
försökte lite smått hitta skor till mig som passade mina svullna fötter, men inte...36 i vanliga fall men skulle behöva strlk 40 för att få på dom...typ...
martin köpte nya skor. adidas. vita och gröna. assnygga!
vidare till pappa och rut, dessi var där och tittade på magen.=) mysigt att träffa henne om än det blev en snabbvisit.
hem och laga middag. calle och sassa kom och käkade. grillade fläskfilé och chorizo, kokade pasta och gjorde salsa till.
martins mamma och göte kom förbi och blev bjudna på glass och bär.

måste även inlägga här att vi hade en fasan på gården..tror aldrig jag ens sett en sån...
(Azlan blev rädd den)

har svällt som en galning.
igår kunde jag inte böja mina fingrar helt..får inte på mig några skor....
ont i magen när jag tar djupa andetag.
ska ringa BM så fort de öppnar.
de kanske har öppnat nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar