till alla mina rara bloggläsare

ser att det blir fler och fler som läser min blogg. kul!! =) känns mycket mycket roligare att skriva och jag skulle gissa att jag kommer skriva oftare också.
dock vore det kul att få veta vilka ni är!
kan ni inte skriva lite om er själva? vart ni bor, hur gamla ni är, vad ni tycker är bra med min blogg och vad som är dåligt. finns det nått speciellt ni hade velat se mer av?

jag vet i alla fall en sak som jag tycker är himla roligt med andras bloggar och det är bilder! älskar när folk lägger in bilder. och jag älskar att läsa bloggar över huvud taget! det är så intressant och faschinerande att läsa om andras liv. plus att jag är liiiite nyfiken också =P
jag ska med andra ord bli bättre på att lägga in bilder!

på en halvtimma ungefär kommer älsket och häntar upp mig för att fara direkt till PO´s på handledarutbildning. smörgås med i bilen för att mätta mammamagen som redan skriker. (han vet det)
suck, detta körkort. jag längtar så tills det är klart! önska mig nu lycka till med allt!


(som ni kanske märker är jag lite muntrare nu...dock är det inget som är löst...men jag kan meddela att jag idag slängde in ansökan om föräldraledighet i min chefs fack. ska bli underbart!! )



Kommentarer
Sandra

Halkade in här efter att ha skrivit i din GB på Familjeliv :-) Tycker oxå det är kul att läsa andras bloggar...hehe :-)

2007-04-17 @ 17:50:35
URL: http://zandrizzzz.webblogg.se
maria

jag läser!

2007-04-17 @ 19:24:17
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Anna

Sandra: hihi, jag har vart in och tjuvläst din blogg också. och hittade den såklart genom familjeliv=)
jag ääälskar att läsa andras bloggar! vet egentligen inte varför, kanske för att jag är förr nyfiken=)

2007-04-18 @ 10:06:20
Anna

Maria: kul! alla läsare är välkomna=)

2007-04-18 @ 10:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar